2/25/2013

Zestaw nowych ciuszków

Wiosna się zbliża wielkimi krokami (mimo, że kolejny tydzień zapowiadają bez słońca i z góra +5 stopniami). Powoli zaopatruję się w ciuszki dla Claudii. Poniżej małe zestawienie tego, co przybyło do szafy małej elegantki.


Numery 1-5 - H&M. 6 - Next.
Kurteczka cienka z kaprturkiem na wiosne i podejrzewam,  że i ulewne lato. 
Jeansy - no muszą być :)
Kardigan, sukienka i baleriny - do tego białe legginsy i mała gotowa na zbieranie kwiatków :)
Do tego dojdzie na bank kilka(naście?) ciuchów od babci, dziadka i prababci którzy odwiedzą Nas na Wielkanoc. Uwielbiam kupować ubranka Claudii, ale bardzo mnie denerwuje, że gdy robię porządki, nagle wyłania mi się kolejna para spodni lub sukienka w której mała nie chodziła, a rozmiar jest NA TERAZ. 
Od jakiegoś czasu jestem baaaardzo oszczędna w tym co kupuje. Poza tym zauważyłam, że sporo ciuchów, które są zametkowane jako np. 3-6 miesięcy będzie bez problemu pasować na lato! Szczególnie krótkie spodenki lub t-shirty, a takich pare również mam.
A jak Wy sobie radzcie z tymi pięknymi ubrankami które wiszą w sklepach? Dajecie się ponieść, czy raczej zdrowy rozsądek mówi ZOSTAW!

9 comments:

  1. Ja sobie nie radzę :) hhehe to znaczy często nie mogę odmówić sobie czegoś nowego dla córy. Z wiosennej kolekcji HM również zaopatrzyłyśmy się już w różowe trampeczki w serduszka, myślę że następne będą właśnie te baleriny które ty zakupiłaś są śliczne :) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda tylko, że nie są dobrze wyprofilowane, ale i takie też zakupię :)

      Delete
    2. aaaaa, mamo, droga mamo wypatrzyłam na blogu u Agusławy twój komentarz o nosidłach, do ilu kg służyło twoje? Nie chciałabyś go sprzedać ? :)

      Delete
    3. niestety juz nie posiadam...

      Delete
  2. Różnie z tym bywa. Jeśli wygra rozsądek to niestety po przyjściu do domu biję się z myślami, że mogłam wziąć. Potem lecąc do sklepu modlę się,aby jeszcze było :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha skąd ja to znam :). jak u mnie następuje taka zmiana zdania, to kupuję online najczęściej - jak większość ciuszków Claudiowych :)

      Delete
  3. staram się kontrolować :) Ostatnio kupiłam małemu spodenki na wyprzedaży w Zarze :) A w piątek byłam silna i nie kupiłam w H&M CUDOWNYCH kolorowych porteczek "chinos". ARGH!

    ReplyDelete
  4. Cudne!! Achhh nie dziwię się, że ciężko Ci się powstrzymać :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...