2/16/2013

Wygrana w konkursie + hipcio

Lepszej niespodzianki na weekend nie mogłam sobie wymarzyć. 
Pragnę raz jeszcze podziękować jury za wyróżnienie mojej skromnej osoby. Mowa o konkursie z La Lilu na blogu Panna Mi i Jej Zabawki w którym do wygrania był organizer na spineczki oraz zestaw spinek. Już się nie możemy doczekać z Claudią aż otrzymamy nasz prezent :).
DZIĘ-KU-JE-MYYYY

Drugą (ale już oczekiwaną) niespodzianką był listonosz, a konkretniej paczka którą nam dzisiaj zostawił pod drzwiami. Jak już wspominałam wcześniej, zaczęliśmy całą rodziną uczęszczać na basen. Po ostatnim razie brakowało mi jeszcze jednego ręcznika. Rozwiązałam to w inny sposób. Zakupiłam na ebay'u ręczniko-szlafroczek. 

Zdjęcie z google.com

Już jutro wypróbujemy :)


Życzymy udanego weekendu!



5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...