2/22/2013

Muuu powiedziały mokasyny...

Nie mogłam znieść tego, że Claudia zaczyna się wdrapywać po meblach a na nogach ma jeżdżące po podłodze skarpety. Musiałam w końcu zaopatrzyć się i ją w coś porządniejszego niż tylko skarpeta z gumowym 'podbiciem'. Szukałam i znalazłam mokasyny z firmy Mocc ons.


Dalej, jest to koncepcja skarpety ale ze skórzanym dołem. Antypoślizgowo, ciepło i z krową :)
Swoją parę (a raczej Claudii) kupiłam na ebay'u za £9.00 z przesyłką w rozmiarze 6-12. 

Pasują idealnie, nie odkształcają się, nie przekręcają. Gumka uściskowa od skarpety nie jest ani za mocna ani za słaba. Można prać w 30 stopniach. Wzór - jest wiele innych KLIK. Krowa najbardziej przypadła mi do gustu :)
Od razu jak przyszła paczka, musiałam nałożyć je Claudii, a ona tak jakby wiedziała, że będzie jej teraz o wiele lżej ze wstawaniem i zaczęła się wspinać a nawet dreptać przy stole.
Zobaczymy jak długo przeżyją sesese :)



3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...