2/10/2013

Splish splash

Basen w mojej głowie siedział już od dłuższego czasu, jednak pomysł ziścił się dopiero dzisiaj. Jako, że Nasza panna robi nam pobudki w okolicach 6 rano, spokojnie mieliśmy czas, aby sie przygotować z nadzieją na małą ilość osób na basenie. 

Wzięłam:
- Ręcznik Claudii (na przyszłość wezmę 2. 1 na wyjście z basenu a drugi po prysznicu)
- Pieluchy na basen sztuk 2 (Huggies - akurat tylko takie znalazłam w sklepie)
- Pieluchy po basenie
- Oliwka do ciała HiPP
- Żel do ciała i głowy również HiPP
- Kocyk
- Ciuszki na zmianę (body, rajstopki x2 na wypadek gdyby zmokły)
- Strój kąpielowy

W przebieralni już po basenie przydałaby się jeszcze jedna ręka. Ciężko utrzymać malucha w cieple (przebrać, umyć) kiedy to Claudia jeszcze nie stoi. Dobrze, że były 2 ala plastikowe przewijaki gdzie mogłam ją zostawić na chwilę i sama się ubrać.

Sam basen - szał! Claudia była tak zadowolona, że najchętniej pewnie by nie wychodziła z basenu. Jako, że było to Nasze pierwsze takie wyjście, byliśmy w wodzie około 20 minut a basenik był przystosowany właśnie do nauki pływania i dla dzieci - czyli temperatura była wyższa niż w basenie dla dorosłych.
Ratownik, piłeczki, różne piankowe gadżety do pływania. Jeden minus - nie był to najczystszy basen na jakim byłam...



2 comments:

  1. Super!Też się wybieramy z młodym na basen od jakiegoś czasu,ale nie możemy się wybrać :)

    ReplyDelete
  2. hey.. basen to super sprawa :) my z Andrea bylismy wczoraj pierwszy raz... i tez okolo 20 minut :) wedlug mnie wystarczajaco jak na poczatek :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...