2/02/2013

Pokój dziewczynki

W chwili obecnej, nie mam czym się chwalić. W mieszkaniu które wynajmujemy mamy jedną sypialnię o wymiarach średnio 4x4 w której mieści się łóżko nasze i Claudii. Trochę ciasno, ale da się żyć.
Ale! Taki stan rzeczy nie potrwa długo :)
Od miesięcy przeglądałam przeważnie http://www.houzz.com oraz skarbnicę pomysłów http://www.pinterest.com w poszukiwaniu inspiracji na wystrój naszego domu. Zdecydowałam, że pokój Claudii będzie tym pokojem w którym będzie panował bardzo radosny klimat. Ciepłe, żywe kolory w przeciwie ństwie do reszty domu. Tzn. reszta domu też będzie ciepła lecz nie tak żywa :).

Coś, na co się zdyecydowałam jednogłośnie to poniższy klimat. 

Zakochałam się w tym turkusie, rożach i łososiowych kolorach. Już upolowałam farbę na kolor ścian. 
Kolorystyka będzie utrzymana w poniższych kolorach.


Będzie to jedyny tak kolorowy pokój w całym naszym domu. Nie mogę się doczekać dekorowania!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...