3/15/2013

A nocą...

... śpię na raty. Podejrzewam, że nie jestem jedyna, która nie przespała całej nocy od kiedy maleństwo się urodziło. Jest różnie. Raz wstanę tylko 2 razy, a innym razem 5. Organizm już dawno się przyzwyczaił do takiego półsnu, lecz ja marzę o całej nocy przespanej i kawie do łóżka jak stwierdzę, że może czas wstawać :)
W nocy Claudia je, a może ciamka? Sama dokładnie nie umiem swtwierdzić bo na początku ciamka, a później stwierdza, że w końcu może się troszkę napije. No i co robić? Oduczać nocnego 'podjadania' czy 'niech się samo zrobi'? Poza tym mamy też pobudki podczas których wiem, że nie zostały one spowodowane głodem lecz... no właśnie czym? Położę ją na brzuszku, pogłaszczę po główce i dalej zasypia, ale po co? Chce się upewnić, że jest mama? Wcześniej tak nie było...
Za trochę ponad tydzień przeprowadzka. Mam nadzieję, że nowe otoczenie jeszcze bardziej jej nie rozdrażni, a może wręcz przeciwnie?
Jak to było z Waszymi (cycowymi) maluchami? 


16 comments:

  1. Julka też tak potrafi z wiszącymi ko nczynami spać, bądźmy dobrej myśli jest szansa że przeprowadzka na nią dobrze podziała :) :* pozdrawiamy

    ReplyDelete
  2. Witamy:)
    U nas jest podobnie tylko my karmimy się mm niestety:( Moja Amelka nieraz obudzi się dwa razy a nieraz 5 a nieraz wcale teraz jej idą zęby dolne 4 także to rozumiem, nie zawsze podaje jej mleko mam przygotowana wodę. Claudia najprawdopodobniej upewnia się czy mama jest, może spróbuj też z woda zobaczysz wtedy czy faktycznie jest głodna? pozdrawiamy i zapraszamy do nas:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, patent z woda wypróbuje, ale jak sie przeprowadzimy - za duzo zmian teraz bedzie

      Delete
  3. Śmieszna fotka:)
    Moja 5 miesięczna jest na cycu.
    Kiedyś spała od 20 do 4,5 rano, a dalej do 7, 8 i potem jedzenie już co 2h. A teraz, od jakichś dwóch miesięcy, je w nocy częściej tzn. dodała jedno karmienie o 1 w nocy i wstaje wcześniej - aktualnie o 6 albo 7. Był też czas, że po karmieniu w nocy nie chciała usnąć przez 2h.
    Nie chce jeść z butelki i nie chce też smoczka (do 3 miesiąca życia jadła), więc można powiedzieć, że piersią ją usypiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie tez ladnie spala na poczatku, a teraz wszystko do góry nogami :/

      Delete
  4. Moja niecycowa...tzn była cycowa przez 3 m-ce...ale nawet na butelce budziła się do ukończenia 1,5 roku..teraz budzi się tylko po to żeby przywedrować do naszego łóżka...

    ReplyDelete
  5. Jak słodka fotka :) Nie martw się - my również marzymy o przespanej nocy :)

    ReplyDelete
  6. Moja na szczęście nie cycowa, więc tak źle nie było ; P

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie wszelkie próby podania butelki po 5 miesiacu zakonczyly sie fiaskiem (wczesniej czasami pila mm)

      Delete
  7. My zaczynamy dopiero 5. tydzień przy piersi. Śpię w nocy dwa razy 4 godziny i.. oby tak zostało;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety w wiekszosci przypadków stan ten sie zmienia i pobudki staja sie czestsze - zycze, aby u Ciebie byl wyjatek od reguly ;)

      Delete
  8. Ale fajna stopa. Z tym spaniem to u nas też różnie bywało, ale odkąd Artur skończył rok, to raczej się wysypiam ;)

    ReplyDelete
  9. Ja niestety nie moge jeszcze wziąć udziału w dyskusji, ale za to syrka wystajaca z łóżeczka jest cudowna :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...