3/11/2013

Claudia update

Post (nie ma co się oszukiwać) wychwalający moje dziecię <3.
Nie jest to jakaś data szczególna, Claudia ma dziś 9 miesięcy i 8 dni, ale już sporo potrafi :).

- raczkuje z prędkością światła
- wstaje przy meblach, ścianie, czymkolwiek na czym może się choć trochę oprzeć i chodzi! stawia te swoje małe kroczki z wielkim uśmiechem na twarzy, jakby chciała powiedzieć 'mamo, tato, patrzcie na mnie!'
- ma 5 i pół zęba ;) (górna jedynka musi się przebić chyba, że już to zrobiła)
- mówi moje wyczekana MAMA od jakiegoś tygodnia (nie mogłam w to uwierzyć jak usłyszałam)
- rozumie, daj, weź, chodź i po części 'nie wolno' bo oczywiście i tak muszę powtórzyć parenaście razy aż w końcu skapituluje

Ponad 9 miesięcy, a ta mała istotka już tyle potrafi. Rozwija się niesamowicie szybko. Zaczyna być już taką dziewczynką, a nie bobasem. 

A dziś za oknem wieje, sypie śnieg od czasu do czasu a na termometrze 0 stopni (podejrzewam, że w tym wietrze to temperatura odczuwalna jest sporo na minusie). 

Ja będę się rozgrzewać razem z Ab Ripperkiem. Dziś kolejny dzień ćwiczeń.

9 comments:

  1. Te wszystkie rzeczy to ogromna kupa radości dla mamy :) W takich momentach pęka się z dumy, gratulujemy kroczków, moja Juliska w tym tyg zaczeła chodzić sama, jestem przeszczęśliwa.

    ReplyDelete
  2. świetny pomysł na bloga. Życzę wytrwałości w prowadzeniu. pozdrawiam i obserwuję

    ReplyDelete
    Replies
    1. identyczny komentarz pojawił się dziś u mnie :| żenada

      Delete
  3. Śliczne zdjęcie, ale dzieciaczki szybko rosną.:)
    Już nie mogę się doczekać swojego.
    Pozdrawiam serdecznie.;)

    ReplyDelete
  4. Ale cudna jest :)
    Ja dopiero czekam na pierwsze kroczki przy meblach :D

    ReplyDelete
  5. Witam, ja dzisiaj tu po raz pierwszy, przejrzałam Twojego bloga i strasznie się ucieszyłam kiedy zobaczyłam Wasz wózek. Jestem właśnie na etapie zamówienia identycznego i chciałabym jeszcze przed zakupem zapoznać się z Twoją opinią po dłuższym już stosowaniu. Zastanawiałam się nad kolorem BLUE bo to dla chłopczyka ale znalazłam bardziej realne zdjęcia niż na stronie producenta i ten kolor troszkę jest chyba za ostry, dlatego zdecydowaliśmy się na DENIM. Czekam na odpowiedz i zapraszam do http://bojakochamtenstan.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. opinia jest jedna - wózek na lata. zwrotny, prosty, lekki, wygodny. moze nie najlepszy na polska zime (równiez testowalam) ale w UK sprawdza sie jak najbardziej.

      Delete
  6. Cudne maleństwo !. Moja też w jej wieku zaczęła raczkowac a teraz to marzę by choc przez chwilę usiedziała w spokoju ; PP


    Dodaję do ulubionych ; )

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...