3/18/2013

Akcesoria do pokoju Claudii

Wczoraj (ojjjj, baaardzo niedobry pomysł!) wybraliśmy się do IKEA, aby kupić kilka rzeczy do nowego domu. Skończyło się tym, że IKEA jest właśnie w trakcie remontu także lampki nad łóżko nie można było dostać. Zapomnieliśmy wymiarów szafy także nici z zakupu szafy + dziki tłum i po 30 minutach wyszliśmy z pustymi rękami.
Chociaż Claudia miała fun na dywanikach :)


Wróciliśmy do domu i postanowiliśmy zamówić wszystko online. Oczywiście, części rzeczy w ogóle IKEA już nie posiada (typowe), a ich firany i zasłony są tylko w jednej długości - 3 metry! Powariowali. 
Zaczęłam szukać czegoś innego no i NEXT okazał się być strzałem w 10!
Oto kilka produktów które zakupiliśmy online do pokoju Claudii:

Naklejka na ścianę NEXT


Zasłony NEXT


Zwykła przeźroczysta firanka NEXT


Bardzo mi się spodobało, że na stronie IKEA ma się możliwość urządzenia szafy (system PAX) wedle swojego gustu. Tym sposobem wiemy, że zamówimy wszystko to co potrzebujemy. Wszystkie elementy automatycznie dodają się do listy zakupów i wiemy, ile nasza szafa będzie kosztować. Nic nie trzeba mierzyć.
Pokoju Claudii póki co nie mam zamiaru super urządzać - i tak będzie się bawić na dole pod moim bacznym okiem i będzie spać z nami w sypialni, ale plan eksmitacji do jej pokoju już wisi w powietrzu :). Niech tylko podrośnie to zaszalejemy z urządzaniem pokoju :)
Gdyby nie zdrowy rozsądek męża to ja bym majątek w tym NEXT-cie zostawiła....

7 comments:

  1. z zakupam dla córy mam dokładnie tak samo :D hehehe ostatnie peniądze potrafię oddać :)naklejka śliczna Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Piękna naklejka :) Jak będę urządzać Natalci pokój napewno też tam zajrzę :)

    ReplyDelete
  3. och, te naklejki sa urocze :)
    HAART

    ReplyDelete
  4. Ikea w szczegolnosci w weekend,to jakas masakra(przynajmniej we Wrocławiu). Tyle ludzi,ze nie idzie spokojnie przejsc- pchaja sie, nie licza sie z innymi.Nieraz zostałam potracona,choc mojego brzcha nie da sie juz ukryc, i o dziwo (?),bardziej "delikatni" sa mezczyzni. Przepuszcza,poczekaja po prostu bardziej uwazaja itp a kobitki..ida przed siebie i na nic nie patrza..nieraz podniosla mi "taka Pani" cisnienie ..ale coz to swiadczy tylko o czlowieku i pewnie w kazdym kraju sie tacy zdarzaja;).
    Co do rzczy zamowionych w next to bardzo mi sie podobaja!:).Pozdr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pierwszy i ostatni raz tam bylam w weekend :)

      Delete
  5. Sliczne te naklejki i zaslony!! Az szkoda ze nie mam dziecka zeby mu takie cos kupic hehe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...