6/09/2013

Po ciszy przychodzi impreza

Tak.
Mniej Nas.
Dużo obowiązków.

Wczoraj była rodzinno/przyjacielska, podwójna impreza urodzinowa. Dokładnie wczoraj mąż mój obcodził swoje urodziny i połączyliśmy je z urodzinami C z zeszłego tygodnia.
Pokazywałam Wam wcześniej moje inspiracje dotyczące tortów i obiecałam, że pochwalę się jak mi wyszedł tort Caudii. Ostatecznie torty były dwa :) Mąż nie mógł być poszkodowany.
Z tego miejsca pragnę pocięgować Kasi z bloga Smaczny Kącik za tortową pomoc. Bez Ciebie nie miałabym takich cacuszków! DZIĘ-KU-JĘ cmok xx

Tort Claudii (środek kremówka z brzoskwiniami)


Tort męża (środek - mascarpone + biała czekolada, ananas i mocno nasączone biszkopty wódką ;) )



Moje dodatki



O prezentach będzie później, ale mała jest wniebowzięta! :))
PS. Postanowiłam już nidy nie umieszczać zdjęć Claudii na blogu.

Pozdrawiam
j

10 comments:

  1. daj przepis na tort męża, brzmi apetycznie :)
    skąd ta decyzja o zdjęciach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie lubię super słodkich tortów także wkorzystałam może 3/4 tabliczki czekolady. rozpuściłam w mikrofali. dodałam do 250g mascarpone wymieszanego z odsączonym pokrojnym ananasem. później próbowałam i ewentualnie dosypywałam cukru pudru.
      biszkopty nasączyłam wódką zmieszaną z sokiem z ananasa.

      decyzja - od początku nie do końca byłam pewna i zadowolona z faktu umieszczania córki w internecie. po przerwie blogowej stwierdzam, że tak po prostu będzie lepiej. może sporadycznie coś, kiedyś.

      Delete
    2. Jovi pominelas 250 ml kremowki, ktora ubilysmy i dodalysmy do serka wymieszanego z czeko:)
      Dzieki za wspolne krecenie tortow i mily czas spedzony w Waszym towarzystwie:) do tej pory jestem pod ogromnym wraznieniem Twojej coreczki, jest genialna:)
      Pozrdawiam:)

      Ps. A decyzja moim zdaniem jak najbardziej sluszna:)

      Delete
    3. Te nieszczesne kremowki heh

      Delete
  2. Cudowne te torciki,aż by mi było żal je zjadać!:D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Świetne torciki! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  4. Jowita,
    pełen szacunek! Piękne torty!
    Narobiłaś mi ochoty na słodkości z mascarpone :)
    pozdrawiam
    HAART

    ReplyDelete
  5. tort małej mega mi się podoba, śliczny :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...