5/01/2013

Toaletka


Obiecana. Wymarzona. Wyśniona. Wyczekana. Jest mój Ludwik XVI (tak, mam świra i nazwałam swoją toaletkę). 


Ludwik XVI, a bo wygląda jak właśnie z tego okresu. Moja mała francuzeczka! Raczej francuzik hi hi :)
Całość drewniana. Taborecik pokryty skórą. Przy skręcaniu mogłabym się przyczepić co do jej wykonania i sposobu w jaki sposób są przykręcone wkręty (oj ktoś się nie postarał), ale oddam toaletkę w ręce męża i zrobi tak, aby była stabilniejsza. 
Claudia oczywiście musiała być na zdjęciach. Ile razy ją przeganiałam to zaraz na czworaka musiała być w kadrze i wszystko sprawdzić :). 
Wkręty po bokach lustra są do jego regulacji, tzn możemy ustawić lustro pod jakim tylko chcemy kątem.
Te rzeźbienia, i nóżki ahhh budzę się rano i z ogroooomną przyjemnością wykonuję makijaż.


W środku szufladki są wyłożone ciemnym śliwkowym materiałem. Zdjęcia robiłam jeszcze przed wsadzeniem wszystkich kosmetyków, ale podejrzewam, że i taki post również powstanie jak tylko się zorganizuję na 'stanowisku pracy malarza' ;)


Rzut okiem na pufkę.


Zaraz po skręcaniu w dobrym bojowym nastroju ruszyłam na trening. Jeszcze tylko opalona skóra mi do szczęścia potrzebna :)


Pozdrawiam
j

13 comments:

  1. wow super!! a jaki to trening? toaletka bardzo fajna, aczkolwiek akurat nie w moim stylu, ale mysle ze jst pieknym dopełnieniem pięknego wnetrza:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akurat wczoraj to silownia na klatke (jak to brzmi :P) i triceps a pożniej Ab Ripper na brzuch

      Delete
  2. Toaletka jak marzenie małej dziewczynki :)
    Ciekawe czy córcia pozwoli Ci się spokojnie malować

    ReplyDelete
  3. Cudna! W stylu shabby chic :)

    ReplyDelete
  4. Cudowna toaletka moje marzenie:-)

    ReplyDelete
  5. toaletka marzenie każdej kobiety, w pięknym stylu
    czy Tobie aby na pewno potrzebny jest trening, masz sliczną sylwetkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. potrzebny... biedna skóra aż krzyczy JĘDRNOŚĆ KOBIETO JĘDRNOŚĆ!!!

      Delete
  6. Ojeju, ta toaletka jest śliczna!
    Jak z bajki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  7. Marzę o takiej cudowna toaletka!!!

    ReplyDelete
  8. Ale cudo, chyba najładniejsza toaletka jaką widziałam :)

    ReplyDelete
  9. cudowna! :)
    HAART

    ReplyDelete
  10. Bardzo ładna toaletka :)stylowo bardzo :) :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...