5/16/2013

Trot na pierwsze urodziny - pomysły

Urodziny Claudii zbliżają się wielkimi krokami. Mam za 2 tygodnie będzia miała swój pierwszy wielki dzień - pierwsze urodziny. Za 3 tygodnie natomiast urodziny ma ślubny - takim to sposobem w dniu urodzin ślubnego robimy podwójne urodziny. 
Przygotowania do imprezy ruszyły. Oglądam tonę zdjęć z pomysłami na pierwsze urodziny, a co najważniejsze TORT.

Na forum internetowym na którym się udzielam od kiedy pamiętam dziewczyny robią cuda swoim dzieciom - torty angielskie, lukrowe, z figurkami, napisami, cudami wiankami. No cóż, weszły mi na ambicję i również chciałabym taki wykonać (pomijając już kwestię, że wyglądają przepięknie).

Chciałam się z Wami podzieliś moimi inspiracjami znalezionymi w internecie. Aha, żeby nie było - sama z motyką na słońce się nie porywam - pomoże mi w tym doświadczona i utalentowana kulinarnie Kasia.





Poniżej mój faworyt (jednak piętrowego nie zrobię gdyż ślubny będzie miał swój torcik również)





Palce lizać!

13 comments:

  1. że też nie było tego posta 9 m-cy temu.
    świetne inspiracje!

    ReplyDelete
  2. Ten pierwszy przypadł mi do gustu.

    ReplyDelete
  3. O kurcze same pyszności.
    Zjadłabym taki torcik!:)

    ReplyDelete
  4. ten niebieski jest cudny i pewnie tez tak smakuje.

    ReplyDelete
  5. wszystkie są piękne :)

    ReplyDelete
  6. Piękne torty! We wrześniu synal będzie miał rok, zaczynam już myśleć o torcie, ale tylko dlatego, że raczej nie uda mi się wykonać takich piękności :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja gdybym sie zaparla z pomoca teoretyczna kolezanek pewnie bym podolala. nie poddawaj sie - w internecie jest mnóstwo filmików i porad jak sie do tego zabrac ;)

      Delete
  7. :) bedziemy dzialac:) Mam tylko nadzieje, ze nie bedzie jakos przesadnie goraco bo to zawsze utrudnia prace:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie nastawiaj sie na piekna pogode jak dzis mamy 12 stopni... ledwo!

      Delete
  8. Wszystkie ślicznie i smacznie wyglądają ! szkoda że my już po urodzinach ; P

    ReplyDelete
  9. No tak, torty piękne ale średnio się nadają na deser dla dzieci :)
    Jakiś czas temu chciałam samodzielnie zrobić masę lukrową, figurki itp. Pomyślałam, że w ten sposób nie będą tak nafaszerowane chemią. Sprawdziłam kilku dostawców barwników spożywczych... i po lekturze składów odechciało mi się :(

    Rozwiązanie - piękny tort dla dorosłych
    Smaczny tort - dla maluchów ;)
    pozdrawiam
    HAART
    www.haart.com.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haniu - lukier bedzie pelnil tylko i wylacznie role dekoracyjna. W ogole nie mysle o jedzeniu go a tym bardziej podawaniu Claudii :)

      Delete
  10. Gdy jest większa grupka dzieci to ciężko wytłumaczyć, ze nie mogą jeść tego kolorowego pięknego ptaszka, domku itp. Przerabiała to moja koleżanka :) Oczywiście ze starszym dzieckiem.

    Oj, co tu dużo mówić :) lukrowe torty są piękne!

    W Warszawie (trochę daleko od Was ;) znalazłam http://www.tortlandia.pl/103/0/galeria-tortow/ która piecze torty na zamówienie. Jako jedyna zaskoczyła mnie jakością produktów:

    CYTAT: "Środki tortów są robione z naturalny produktów, bita śmietana jest śmietaną ubijaną z mleczarni-30% i 36%, jaja pochodzą z chowu wolnowybiegowego. Do pieczenia biszkopta nie używam żadnych ulepszaczy ( jedynie proszek do pieczenia ), nie dodaje sztucznych aromatów smakowych."

    Mam nadzieję, że u siebie macie większy wybór :)
    HAART

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...