4/26/2013

Organizacja domu - zdobycze z TK Maxx

Jestem uzależniona od TK Maxx'a. Ciuchy, kosmetyki, zabawki, buty oraz wyposażenie domowe - rzadko kiedy wychodzę z pustymi rękami. Ostatnio jestem w tym sklepie coraz częściej. To nic, że w kółko widzę na półkach te same rzeczy. Uwiebiam czerpać inspiracje i przy okazji łapać okazje.

Pragnę Wam przedstawić co mi się udało upolować w ciągu ostatnich 2 tygodni.
W kuchnio/jadalnio/salonie mamy dwa kominki. Działające na podłączeniu gazowym. Kupiliśmy 'sztuczne drzewo' które imituje wyglądem oraz dźwiękiem (podczas palenia) drzewo prawdziwe. Musiałam znaleźć jakiś kosz na ich trzymanie i znalazłam. 2 sztuki kosztowały mnie £12,99.


Szpulka ze sznurkiem przyda się zawsze. Tym bardziej, że w swojej prostocie jest urocza. Będzie mi potrzebna podczas ogrodowych robótek. £6.99.

Jestem słoikomaniaczką. Uwielbiam kiedy wszystko ma swoje miejsce, swój schowek. Kiedy rzeczy ładnie się prezentują i nie wysypują przy każdej okazji wyciągania ich z szafki. Dlatego też kiedy mąki, cukier i inne makarony mają swoje pojemniczki to tym bardziej te rzeczy które są na widoku muszą również je mieć. Lubię nietypowe rozwiązania i jakoś cukiernica która wcześniej stała nie pasowała mi do reszty. Zakupiłam więc zestaw 3 słoików na (od lewej) cukier, kawę i herbatę. Używane są codziennie. Są wygodne, a przede wszystkiem cukier się nie bryluje a aromat kawy i herbaty się nie ulatnia. Wszystkie 3 za £10.97.


Tę doniczkę? pojemniczek? zakupiłam jakiś czas temu, ale zakwalifikowałam do tego posta :)
W zamyśle ma rosnąć tu bazylia lub inne zioła. Póki co trzymam duperele. £1.99

W przedpokoju mamy zabudowę na ścianę (jak tylko skończymy i wynajdę na nią poduchę to pokażę). Jedna półka na górze miała być właśnie na szaliki, czapki itp. Kupiłam 2 wiklinowe kosze (jeden ciut większy od drugiego) i teraz wszystko ładnie się mieści. £8.98


Powoli wszytsko zaczyna mieć swoje miejsce. 
Pozdrawiam.
j

16 comments:

  1. Udane zakupy, skrzynka na ziola rewelacyjna!

    ReplyDelete
  2. Kosz na drzewo boski, takie rzeczy zawsze dodają wnętrzom trochę ciepła.
    A TK Maxx zawsze pełen perełek. My jesteśmy od niego rodzinnie uzależnieni :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. koszyk i szpulka są boskie! bardzo w moim stylu:)

    ReplyDelete
  4. Same perełeczki, baaardzo stylowe:)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Hej cieszę się, że tu trafiłam. Dzięki za odwiedziny u mnei:) Ciesżę się, poniewaz tak jak napisalas, nasze córeczki praktycznie w identycznym wieku. Również widzę, że kraj zamieszkania ten sam:) pozdrawiam ze Swindon, a gdzie Wy mieszkacie?? przepiękne inspiracje, super siłownia i cudowne akcesoria do nowego domu (tak ogarnęłam z około 20 wcześniejszych postów:)) mam bardzo podobną naklejkę na ścianę w pokoiku Zosi, ja kupowałam na ebayu, też drzewko:) na pewno bede tuczesto zaglądać, buziaki Aga

    ReplyDelete
    Replies
    1. my w stolicy :)
      ciesze sie, ze Ci sie spodobalo zapraszam :)

      Delete
  6. Replies
    1. no nie :) w Swindon bylam raz w Outlecie, ale musze przyznac, ze ten w Portsmouth jak dla mnie jest lepszy :)

      Delete
  7. spoko, powoli i wszystko będzie mało ręce i nogi :)

    ReplyDelete
  8. Suuuper te Twoje zdobycze! Szczególnie mnie urzekły kosze i słoiki. Też muszę jakoś odświeżyć dom na wiosnę...
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam tk maxx~! Cudne zdobycze :)

    ReplyDelete
  10. U nas we Wrocławiu Tk maxx jakby gorszej jakości... Ale pudła, pudełeczka,kosze i akcesoria domowe zawsze są cudowne i takie PRZYDATNE! ;) :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam wszystko chowac w pudeleczka, kosze, sloiki. Lubie kiedy wszystko ma swoje miejsce, a w TK Maxx bylam raz w Wawie i za glowe sie zlapalam skad oni te ceny biora?!?!

      Delete
  11. Też lubimy ten sklep - złaszcza jak coś trzeba na prezent :))

    ReplyDelete
  12. Piękna skrzyneczka :)
    HAART

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...