12/17/2012

Postanowienia noworoczne lenia

Jeszcze 2 miesiące temu po całym dniu spędzonym z moim maleństwem, sprzątaniem i gotowaniem, miałam siły albo na siłownię, albo na ćwiczenia w domu z Ewą Chodakowską. Niestety, kiedy ogarnął mnie ból pleców półtora miesiąca temu, tak do tej pory nie ruszyłam swoich liter i zapomniałam co to znaczy mieć trochę mięśni. 

Rok 2013 musi być tym rokiem, kiedy będę mogła się chwalić wyrzeźbionym ciałem. Musi i koniec! Jak tylko raz sobie odpuszczę to widzę, że już coraz ciężej wrócić do starych nawyków. A doskonale wiem, jaka to przyjemność być spoconym i mieć mnóstwo energii po wysiłku siłowym. I jeszcze z fajną muzyką to już w ogóle bajka. Muszę sobie sama dawać kopniaki bo inaczej nic i nikt mnie nie zmusi.


Pojutrze już jedziemy do Polski. Jak ten czas leci...

1 comment:

  1. Bardzo fajny blog ;) Ja też od przyszłego roku mam zamiar zacząć ćwiczyć z Ewą tym bardziej jak widzę ostatnie rezultaty które dodaje na FB :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...