7/30/2013

Oda do zębów

Chyba się wszyscy zgadzamy co do tego, że mimo naszych planów, zamierzeń, oczekiwań tak czy siak coś będzie nie po kolei, nie tak jak myśleliśmy.
Moja mała C od dobrych 3-4 miesięcy dawała oznaki nadchodzącego zęba (lub w jej wypadku zębów). Mając górne jedynki i dwójki oraz dolne dwójki, logicznie oczekiwałam dolnych dwójek. 
Ostatnie dwa tygodnie nasiliły się pod względem nieprzespanych nocy, nadmiernego ślinienia się oraz rozdrażnienia - co również udzielało się i mojej osobie. Niecierpliwa matka dzień w dzień zaglądałam w buźkę C a tam dolnych zębów jak nie było tak nie ma. 0. Null.

Przy zabawie jakś tydzień temu zagadka się rozwiązała. Ząbki C nie chcą wychodzić po kolei tzn. książkowo - tak to się ładnie mówi. Do wczoraj jama ustna córki wzbogaciła się o aż 4 nowe zęby (help!). No i sęk w tym, że trudno się doliczyć które to. Mamy dolne i górne trójki albo czwórki. Ot tak życie płata sobie figle. No i potwierdzam - zęby te dają w kość i dziecku i rodzicom bo przy jedynkach i dwójkach takiego hardcoru nie było.

Dobrze, że teraz coraz chętniej wychodzi nam mycie ząbków. Zamiast przed kąpielą wieczorną, myjemy je podczas kąpieli. Claudia przejmuje szczoteczkę i 'myje' po swojemu. Później ja myję po swojemu jej ząbki i wszyscy są szczęśliwi. Oswojenie się ze szczoteczką podczas relaksującej i przyjemnej kąpieli dało o wiele lepszy efekt w porównaniu do tego co było wcześniej (uciekanie za łóżeczko na hasło 'myjemy ząbki' co w gruncie rzeczy było widokiem zabawnym ;) ).

Na koniec kącik wzrostu :)


2 comments:

  1. sliczny kacik... szukalam miarki w tkmaxie ale nie mialam tyle szczescia, niestety....
    no i mam pytanko... kiedy pojawil sie pierwszy zabek u C :)???

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie w dniu ukonczenia 7 miesiecy ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...