7/25/2013

A ja rosnę i rosnę

Nie szukałam. Nie miałam zamiaru szukać. Samo wpadło w oczy, a później w ręce ;). Jak ujrzały oczęta me to serce (za piękno) i mózg (za cenę) już nie mogły się oprzeć, a jak oba najważniejsze me narządy są ze sobą zgodne tzn., że zakup udany :)

Mianowicie chodzi o miarkę wzrostu dziecka. Już nawet wiem gdzie powieszę. Już widzę, jak będziemy tę gwiazdkę przesuwać do góry, pokazywać 'jaka jestem już duża' unosząc rączki w stronę nieba i dziwić się, że to już? te małe moje skarbeczki już takie duże? 'ale z Ciebie wieeelka krowa' powiemy :))

Całe 5.99. Ahhh, I love TK Maxx...


2 comments:

  1. Rewelacyjna... i az sie wierzyc nie chce, ze tylko £5,99. Jutro lece na polowanie do TkMax :) Dzieki za cynk :)

    ReplyDelete
  2. Taka miarka fajna sprawa i na pewno wielka frajda dla dziecka, jak widzi jak rośnie;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...