7/22/2013

Moje małe polskie zakupy kosmetyczne

Ostatni pobyt w rodzinnym kraju jest ostatnim w tym roku. Nie planujemy wizyty nawet na Święta BN po raz pierwszy. Dlatego też wiedziałam, że chociaż część zakupów kosmetycznych muszę zrobić w lipcu, tym bardziej, że linia Wizzair którą wracaliśmy do Londynu pozwala na limit 32kg bagażu głównego. Grzech nie skorzystać :)

Zakupów dużo nie ma. Ot najbardziej potrzebne rzeczy na teraz i na później które kupiłam po raz kolejny lub po raz pierwszy, ale z zamiarem wykorzystania, a nie zalegania w łazience.

KOSMETYKI DO WŁOSÓW

Od lewej 
L'biotica Biovax A+E serum wzmacniające na włosy (baaaardzo się polubiliśmy)
 L'biotica Biovax maseczki obie intensywnie regenerujące (z proteinami to będzie drugie opakowanie a z olejami zacznę przygodę pewnie zaraz po lecie, aby nie obciążyć przypadkiem)

Oraz już ente opakowanie Alterry maseczki do włosów z granatem. Mój ulubieniec. Włosy na końcówkach nie są poplątane ani przesuszone (moja zmora z końcówkami).

KOSMETYKI DO TWARZY


Pharmaceris pianka łagodząca do cery wrażliwej - użyłam 2 razy i szału nie ma.


Pharmaceris krem peelingujący z kwasem migdałowym 10% - kwasy zostawiam sobie na jesień, ale słyszałam, że Effaclar Duo daje lepsze efekty (który notabene stosuję teraz i zadowolona jestem, ale szału również nie ma).


Sylveco krem pod oczy - uwielbiam ten krem. Kupiłam go w sklepie ekologicznym w Białymstoku i się zakochałam! Nie napina mocno skóry, koi, stanowczo zmniejsza opuchliznę i już może trochę te cienie są jaśniejsze, ale mamy lato i to może opalenizna?? Mimo to bardzo przyjemnie się go stosuje, zobaczymy co później.


Cała masa maseczek :)

KOSMETYKI DO CIAŁA


Eveline Slim Extreme peeling masaż - szczerze to do peelingu mu daleko, ale wiedziałam co brałam bo już kiedyś stosowałam ten 'żel z drobinkami peelingującymi'. Lubię go stosować w dni, kiedy czuję, że skóra potrzebuje złuszczenia, ale nie takiego jak po rękawicy. + jest meeega wydajny.
Czarne mydło Aleppo + rękawica - najlepszy zakup. Nareszcie mega mięciutka i czysta skóra. Gładka jak pupcia Claudii ;)

To tyle. Ot takie małe fiu bździu.
Stosowałyście któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam
j

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...