1/28/2013

Skalpel

Mam chwilkę to dopiszę mój plan.
Wcześniej (w grudniu, dokładniej), powiedziałam sobie, że trzeba wrócić do aktywnego życia. Aktywniejszego - w końcu codziennie chodzę na 2h spacery po dość specyficznym pagórkowatym terenie. Mimo to, jędrność skóry oraz masa mięśniowa pozostawia wiele do życzenia w porównaniu z Jowitą sprzed 2 lat. Dlatego też, po 2 miesięcznej przerwie od siłowni i ćwiczeń w domu zaczynam od Ewy Chodakowskiej i skalpela który moim zdaniem idealnie się nadaje na ćwiczenia dla początkujących i tych wracających do ćwiczeń po przerwie. 


Także dziś wieczorem jak tylko mała pójdzie spać, ja wyciągam matę i mam zamiar dać z siebie wszystko. 
W przyszłym tyg. dołączę do tego Turbo Ewki. 

A Wy jak ćwiczycie mając maluchy w domu?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...