11/06/2012

Liebster Blog

Zostałam nominowana, a zarazem zaproszona do zabawy na Liebster Blog przez http://9miesiecyzbrzuchem.blogspot.co.uk oraz http://mamokracja.blox.pl/. Bardzo dziękuję. Teraz jest moja kolej na odpowiedzenie na 11 pytań i wymyślenie własnych dla następnych 11 blogów :).
Zaczynam :)


9miesiecyzbrzuchem
1. Mała czarna czy dres?
I to i to. Jednak stawiając na częstotliwość noszenia powiedziałabym, że dres :)

2. Sylwester we dwoje czy impreza do białego rana?
We dwoje do białego rana :)

3. Gdzie spędziłabyś wakacje swoich marzeń?
Tak naprawdę to już je spędziłam na Kubie rok temu, ale kolejna na liście jest Tajlandia :)

4. Sporty zimowe czy letnie?
Zdecydowanie letnie! Jestem typem który uwielbia słońce, plażę, i pływanie.

5. Co byś wzięła ze sobą na bezludną wyspę?
Męża i dziecko :) Z resztą sobie poradzimy :)

6. Co wolisz - mieszkanie w bloku czy dom z ogrodem?
Dom z ogrodem.

7. Czego o Tobie nie wiemy?
Znam się lepiej na samochodach niż mój mąż :)

8. Pedantka czy bałaganiara? :)
Pedantka... te skarpety męża koło łóżka brrrrr

9. Kąpiel w wannie czy szybki prysznic?
Prysznic.

10. Ulubiony film?
Jestem kinomaniaczką i nie potrafiłabym wybrać. Kino akcji ogólnikowo.

11. Wino czy piwo?
Wino.

Mamokracja
1. Skowronek, czy sowa?
Sowa
2. Humanistka, czy umysł ścisły?
Humanistka
3. Czym dla Ciebie jest prowadzenie bloga?
Kontakt z innymi mamami oraz czerpanie inspiracji.
4. Skąd pomysł na nazwę?
Chcialam poznac mamy w Londynie 
5. Wymarzony zawód z dzieciństwa?
Piosenkarka
6. Ulubiony rodzaj muzyki?
Nie mam
7. Szpilki, czy trampki?
Trampki
8. Samotnik, czy dusza towarzystwa?
Dusza towarzystwa
9. 3 niezbędne rzeczy na bezludną wyspę?
Mąż, córka i miłość.
10. Zakupy w małym sklepiku, czy centrum handlowym?
Mały sklepik
11. Gdybyś mogła stworzyć 11 przykazanie dekalogu, co by to było?
Przestrzegaj wcześniejsze 10 przykazań.

Moje pytania:
1. Lubisz gotować?

2. Weekend aktywnie czy w domu?

3. Gdzie jedziesz lub chcesz jechać na następne wakacje?

4. Najbardziej szalona rzecz którą zrobiłaś w życiu?

5. Jaki jest główny powód prowadzenia bloga?

6. Błyszczyk czy pomadka?

7. Kosmetyczka czy zabiegi domowe?

8. Obcasy czy adidasy?

9. Masz zdolności artystyczne?

10. ulubiony zapach perfum?

11. Ulubiony blog?

Blogi które namawiam do zabawy:

A już po południu kolejny post - walka pomiędzy płynami micelarnymi.
Bioderma vs. Lirene!

3 comments:

  1. Dziéki piékne za zaproszenie :) jasne, że odpowiem na pytania, fajna zabawa i można lepiej poznać blogowiczki :)
    p.s. Śliczne zdjęcie malutkiej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :) i bardzo ciekawa jestem odpowiedzi :)

      Delete
  2. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...